Αύξηση κατά 36,3% σημείωσαν οι πωλήσεις προϊόντων ομορφιάς από τα φαρμακεία την περίοδο 29/03-11/04, που αποτυπώνει κυρίως την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, εν όψει την Πασχαλινής περιόδου. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα IQVIA Weekly Data, την περίοδο 29/03-11/04, οι κύριες προϊοντικές κατηγορίες που διακινούνται μέσω ιδιωτικών φαρμακείων κινήθηκαν σε πωλήσεις τεμαχίων, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020 (30/03-12/04) ως εξής:

  • Φάρμακα: -5,8% (-1 εκατομ. τμχ.)
  • Προϊόντα OTC: -1,5% (-60 χιλ. τμχ.)
  • Καλλυντικά: +3,8% (+63,1 χιλ. τμχ.)
  • Προϊόντα διατροφής: +15,8% (+20,7 χιλ. τμχ.)
  • Προϊόντα φροντίδας ασθενών: +43,7% (+315,2 χιλ. τμχ.)

Ενδεικτικά, κάποιες από τις υποκατηγορίες με τη μεγαλύτερη μεταβολή σε σχέση με το 2020 είναι:

  • Στα Φάρμακα, η κατηγορία Αναπνευστικού Συστήματος, μειώνεται κατά 20,6% (-251,8 χιλ. τμχ.)
  • Στα Προϊόντα OTC, τα Αντιβηχικά, μειώνονται κατά 23,4% (-155,5 χιλ. τμχ.)
  • Στα Καλλυντικά, τα Προϊόντα ομορφιάς, αυξάνονται κατά 36,3% (+107 χιλ. τμχ.)
  • Στα Προϊόντα διατροφής, οι Παιδικές Τροφές, αυξάνονται κατά 15,5% (+15,5 χιλ. τμχ.)
  • Στα Προϊόντα Φροντίδας ασθενών, τα Ιατρικά Χειρουργικά Βοηθήματα, στα οποία συμπεριλαμβάνονται οι χειρουργικές μάσκες, αυξάνονται κατά +127,3% (+174,4 χιλ. τμχ.)

Ως γνωστόν, τα IQVIA Weekly Data συλλέγονται από 2000+ φαρμακεία, σε όλη την Ελλάδα, και αποτυπώνουν την αγορά σε 70 περιοχές.