Αύξηση πωλήσεων κατά 19,9% σε παυσίπονα και αναλγητικά καταγράφεται την περίοδο 26/04-02/05, σύμφωνα με τα IQVIA Weekly Data. Ειδικότερα, οι κύριες προϊοντικές κατηγορίες που διακινούνται μέσω ιδιωτικών φαρμακείων κινήθηκαν σε πωλήσεις τεμαχίων, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020 (27/04-03/05) ως εξής:

  • Φάρμακα: +8,6% (+622,9 χιλ. τμχ.)
  • Προϊόντα OTC: +14,1% (+226,1 χιλ. τμχ.)
  • Καλλυντικά: +5,9% (+47,3 χιλ. τμχ.)
  • Προϊόντα διατροφής: +21,6% (+14,6 χιλ. τμχ.)
  • Προϊόντα φροντίδας ασθενών: -15,1% (-90,7 χιλ. τμχ.)

Ενδεικτικά, κάποιες από τις υποκατηγορίες με τη μεγαλύτερη μεταβολή σε σχέση με το 2020 είναι:

  • Στα Φάρμακα, η κατηγορία του Νευρικού Συστήματος, αυξάνεται κατά 13,4% (+180,9 χιλ. τμχ.)
  • Στα Προϊόντα OTC, τα Παυσίπονα/Αντιπυρετικά, αυξάνονται κατά 19,9% (+113,4 χιλ. τμχ.)
  • Στα Καλλυντικά, τα Προϊόντα ομορφιάς για Γυναίκες, αυξάνονται κατά 24,5% (+36,4 χιλ. τμχ.)
  • Στα Προϊόντα διατροφής, οι Παιδικές Τροφές, αυξάνονται κατά 37,2% (+17,7 χιλ. τμχ.)
  • Στα Προϊόντα Φροντίδας ασθενών, τα Ιατρικά Χειρουργικά Βοηθήματα, στα οποία συμπεριλαμβάνονται οι χειρουργικές μάσκες, μειώνονται κατά 57,8% (-184,8 χιλ. τμχ.)

Τα IQVIA Weekly Data συλλέγονται από 2000+ φαρμακεία, σε όλη την Ελλάδα, και αποτυπώνουν την αγορά σε 70 περιοχές.