Η οστεοπόρωση καθιστά τα οστά μας αδύναμα και εύθραυστα. Και όπως κάθε τι εύθραυστο και πολύτιμο, αξίζει να τα προστατέψουμε. Για να το επιτύχουμε, θα πρέπει να ενημερωθούμε για την πρόληψη της οστεοπόρωσης και να ελέγχουμε την υγεία των οστών μας σύμφωνα με τις οδηγίες του γιατρού μας. Αυτό το μήνυμα απευθύνει στο κοινό η φαρμακευτική εταιρεία Amgen Hellas μέσω της Εκστρατείας Ενημέρωσης για την Οστεοπόρωση «ΓΕΡΑ ΟΣΤΑ», που υλοποιείται με την υποστήριξη της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης Μεταβολισμού των Οστών (Ε.Ε.Μ.Μ.Ο.) και του Συλλόγου Σκελετικής Υγείας «Πεταλούδα».

Αντλώντας έμπνευση από το γεγονός ότι τα οστά που έχουν προσβληθεί από την οστεοπόρωση γίνονται με την πάροδο του χρόνου ιδιαίτερα εύθραυστα, η κεντρική ιδέα της νέας καμπάνιας εστιάζει στο «σήμα κατατεθέν» κάθε πολύτιμου και εύθραυστου αντικειμένου: την ταινία περιτυλίγματος με την ένδειξη «ΕΥΘΡΑΥΣΤΟΝ».

Με βάση αυτό το σκεπτικό, τα κεντρικά εικαστικά της καμπάνιας παρουσιάζουν γυναίκες άνω των 50 ετών σε καθημερινές δραστηριότητες, έχοντας τυλιγμένη γύρω από τον μηρό, την πλάτη και το χέρι τους την ταινία «ΕΥΘΡΑΥΣΤΟΝ». Με αυτόν τον τρόπο, αναδεικνύεται η επίπτωση της νόσου στα οστά, «προειδοποιώντας» τα άτομα που δεν γνωρίζουν ότι πάσχουν από οστεοπόρωση, πως ανά πάσα στιγμή κινδυνεύουν να υποστούν κάποιο κάταγμα.

Επιπρόσθετα, τα μηνύματα της καμπάνιας φτάνουν στο κοινό μέσω ραδιοφωνικού σποτ, προβολής στο διαδίκτυο και δημοσιεύσεων στα social media. Αξίζει να σημειωθεί ότι ως πρόσθετη ενέργεια ευαισθητοποίησης του κοινού, στις 26 Οκτωβρίου το Ζάππειο Μέγαρο θα φωταγωγηθεί με πορτοκαλί χρώμα. Στόχος της εκστρατείας είναι να υπογραμμίσει τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης της οστεοπόρωσης, μίας συχνής πάθησης στα άτομα άνω των 50 ετών, από την οποία κινδυνεύουν ιδιαίτερα οι γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση.