Μια σημαντική διάκριση απέσπασε η CSL Behring στα φετινά Social Media Awards, καθώς βραβεύτηκε με Silver award στην κατηγορία Best in Beauty, Health & Pharma για την καμπάνια #Put_a_period_to_bad_periods, για τη νόσο Von Willebrand. Η CSL Behring, σε συνεργασία με τη Humble Digital Agency, δημιούργησε και λάνσαρε την καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη νόσο Von Willebrand, τον πιο κοινό τύπο αιμορραγικής διαταραχής, τον περασμένο Απρίλιο.

Με ενέργειες κατά κύριο λόγο σε Instagram, Facebook και YouTube, και μήνυμα το #Put a period to bad periods, η pop art καμπάνια στοχεύει να εγείρει τον προβληματισμό και να παροτρύνει τις γυναίκες κάθε ηλικίας που ταλαιπωρούνται από εξαιρετικά έντονη εμμηνόρροια να απευθυνθούν στον γυναικολόγο τους, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα συμπτώματα της νόσου και να απαλλαχθούν από τη καθημερινή σωματική καταπόνηση.

Με αφορμή τη βράβευση, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου, η Μαριάννα Κωνσταντινίδη, Γενική Διευθύντρια της CSL Behring στην Ελλάδα, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και περήφανοι για αυτή μας τη διάκριση στα Social Media Awards 2021. Για εμάς στη CSL Behring είναι πολύ σημαντικό το ότι καταφέραμε μέσα από την καμπάνια #Put_a_period_to_bad_periods για τη νόσο Von Willebrand, να αναδείξουμε την αξία της ορθής ενημέρωσης και της σωστής θεραπευτικής αντιμετώπισης, πιστοί στις αρχές της ασθενοκεντρικότητας και της κοινωνικής προσφοράς. Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε προς αυτή την κατεύθυνση, έχοντας πάντα ως επίκεντρο την βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών».