Κατά το εννεάμηνο του 2021 ο Όμιλος παρουσίασε θετικές επιδόσεις, παρά τις αντίξοες συνθήκες που δημιουργούν οι πληθωριστικές πιέσεις στο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Κατά τη διάρκεια του Εννεαμήνου του 2021, οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε € 299,09 εκ. από € 286,47 εκ. που είχαν διαμορφωθεί κατά το Εννεάμηνο του 2020, αυξημένες κατά 4,41%, παρά την υψηλή συγκρίσιμη βάση του περασμένου έτους. Οι πωλήσεις συνεχίζουν να υποστηρίζονται από όλες τις προϊοντικές κατηγορίες του Ομίλου που σχετίζονται με την Οικιακή Φροντίδα και την
Προσωπική Φροντίδα και Υγιεινή, όπως είναι η περιποίηση δέρματος, ο καθαρισμός σώματος & χεριών, η αντιηλιακή περιποίηση, τα αρώματα και τα αποσμητικά. Η Ελλάδα παρουσίασε πωλήσεις ύψους €105,77 εκ. κατά το Εννεάμηνο του 2021 συγκριτικά με €103,32 εκ. το Εννεάμηνο του 2020, αυξημένες κατά 2,38% επηρεασμένες θετικά από το κανάλι της ευρείας διανομής.
Οι Ξένες Χώρες, σημείωσαν άνοδο πωλήσεων κατά 5,55% και διαμορφώθηκαν σε €193,32 εκ. το Εννεάμηνο του 2021 από €183,15 εκ. το Εννεάμηνο του 2020. Εξαιρώντας την νομισματική επίδραση, σε ουδέτερη νομισματική βάση, οι πωλήσεις των ξένων χωρών παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων κατά 8,08%.
Κατά το εννεάμηνο του 2021 η κερδοφορία του Ομίλου επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από τις αυξανόμενες πληθωριστικές πιέσεις, όπως αναμενόταν κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2021, κυρίως λόγω των υψηλότερων τιμών των εμπορευμάτων και του μεταφορικού κόστους που αντιστάθμισαν εν μέρει την αύξηση των πωλήσεων του Ομίλου. Ως εκ τούτου, κατά το Εννεάμηνο του 2021 τα Κέρδη Προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 0,85%, στα € 45,91 εκ. από € 45,52 εκ., και το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε σε 15,35% από 15,89% το Εννεάμηνο του προηγούμενου έτους.