Οι πωλήσεις της Pfizer για το 2021 έφτασαν τα 81,3 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένες από σχεδόν 37 δισεκατομμύρια δολάρια των πωλήσεων εμβολίων για την COVID-19, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάστηκαν στους αναλυτές σε τηλεδιάσκεψη της εταιρείας με θέμα τα οικονομικά αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου του 2021.

Προσβλέποντας στο μέλλον, η εταιρεία αναμένει το 2022 συνολικές πωλήσεις 54 δισεκατομμυρίων δολαρίων από το εμβόλιο και το νέο της αντιικό χάπι Paxlovid. Από αυτό το σύνολο, η εταιρεία αναμένει ότι το εμβόλιο θα αντιπροσωπεύει 32 δισεκατομμύρια δολάρια στις πωλήσεις του 2022.

Εξαιρουμένων των πωλήσεων που αφορούν την θεραπευτική κατηγορία Covid-19, τα έσοδα της Pfizer για ολόκληρο το έτος αυξήθηκαν κατά 6% πέρυσι στα 44,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Το εμβόλιο Prevnar, που κάποτε ήταν το προϊόν με τις μεγαλύτερες πωλήσεις για την Pfizer, σημείωσε πτώση κατά 25% στις πωλήσεις τους τελευταίους τρεις μήνες του έτους, γεγονός που αποδίδεται στην προτεραιότητα που δόθηκε στα εμβόλια για την COVID-19 έναντι άλλων εμβολίων. Επίσης, κατά τη συνάντηση συζητήθηκε το θέμα με τη λήξη το 2025 στις ΗΠΑ των πατεντών για τα φάρμακα Inlyta και Xeljanz, ακολουθούμενες από πιθανή λήξη πατεντών για τα Eliquis, Ibrance και Xtandi κατά το δεύτερο μισό της δεκαετίας.

«Η ισχύς του ισολογισμού μας και των ταμειακών ροών μας επιτρέπει να επιδιώκουμε νέες ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης στο μέλλον που θα μπορούσαν να προσθέσουν τουλάχιστον 25 δισεκατομμύρια δολάρια εσόδων», απάντησε επ’ αυτού ο CEO της εταιρείας, Άλμπερτ Μπουρλά.