Η βιοφαρμακευτική εταιρεία Bristol Myers Squibb Ελλάδος συνεχίζει να υποστηρίζει το δικαίωμα των ατόμων που χρειάζονται αίμα για καλύτερη υγεία και μεγαλύτερη ελευθερία στις καθημερινές τους δραστηριότητες, υλοποιώντας για 2η συνεχή χρονιά την καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη θαλασσαιμία και την εθελοντική αιμοδοσία «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι χρειάζονται;». Αναλυτικότερα, η καμπάνια περιλαμβάνει φέτος ένα νέο digital εκπαιδευτικό παιχνίδι που είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα www.kapoioixreiazontaiaima.gr/game και το οποίο αναδεικνύει το φορτίο της νόσου και τις προκλήσεις που δημιουργεί στους ασθενείς η ανάγκη για τακτικές μεταγγίσεις αίματος, προκειμένου να διατηρηθούν στη ζωή. Κατά την έναρξη του παιχνιδιού, εμφανίζονται στην οθόνη ένα σύνολο από «κουτάκια», καθένα από τα οποία «περιέχει» μία εικόνα ή λέξεις σχετικά με τη νόσο.
Χρησιμοποιώντας τη μνήμη του, ο παίκτης πρέπει να αντιστοιχήσει γρήγορα και σωστά τα «κουτάκια» που περιέχουν τις ίδιες λέξεις/ εικόνες, ώστε να σχηματίσει τα σωστά ζεύγη. Όταν σχηματιστούν όλα τα ζεύγη επιτυχώς, εμφανίζεται στην οθόνη ένα πεδίο που περιέχει ένα ενημερωτικό μήνυμα για τη θαλασσαιμία και την εθελοντική αιμοδοσία. Αξίζει να σημειωθεί ότι με την ολοκλήρωση του παιχνιδιού, ο παίκτης καλείται να το μοιραστεί στους προσωπικούς του λογαριασμούς στα social media, προκειμένου να ενημερωθούν ακόμη περισσότεροι άνθρωποι για την αναγκαιότητα διασφάλισης επάρκειας αίματος μέσω της εθελοντικής αιμοδοσίας.
Επιπλέον, η εταιρεία παρέχει στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών οικονομική υποστήριξη υπό τη μορφή δωρεάς, ώστε να συνεχίσει το έργο της στους τομείς της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για την εθελοντική αιμοδοσία. Επιπροσθέτως, η καμπάνια «ταξιδεύει» εκτός Αθηνών, μεταφέροντας τα μηνύματά της από την Κρήτη έως την Αλεξανδρούπολη. Συγκεκριμένα, δημιουργήθηκε ραδιοφωνικό σποτ που καλεί τους ακροατές να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της καμπάνιας, να λάβουν μέρος στο παιχνίδι και να το μοιραστούν στα social media.
Το εν λόγω ραδιοφωνικό σποτ θα μεταδίδεται κατά τη διάρκεια της χρονιάς, διαδοχικά στη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, τον Βόλο, την Αλεξανδρούπολη και το Ηράκλειο Κρήτης. Επιπλέον, τα λεωφορεία και οι στάσεις λεωφορείων στις παραπάνω πόλεις θα «ντυθούν» με το κεντρικό εικαστικό της καμπάνιας, όπου ασφαλώς, γίνεται αναφορά στο digital παιχνίδι. Συμπληρωματικές ενέργειες προβολής της καμπάνιας και υπενθύμισης της έκκλησης προς τον κόσμο για εθελοντική αιμοδοσία, περιλαμβάνουν ακόμη την φιλοξενία καταχωρήσεων σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο καθώς και τηλεοπτική προβολή αυτής. Τέλος, στο πλαίσιο της καμπάνιας, οι εργαζόμενοι στη BMS προσφέρουν και οι ίδιοι αίμα σε δράσεις εθελοντικής αιμοδοσίας που διοργανώνει το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (ΕΚΕΑ).
Η Ζέφη Βλαχοπιώτη, Market Access Lead, BMS Greece, δήλωσε: « Η διαρκής πρόκληση εξασφάλισης επάρκειας αίματος αποτελεί για όλους εμάς στη Bristol Myers Squibb το κίνητρο για να συνεχίσουμε τις προσπάθειες για ανάπτυξη καινοτόμων θεραπειών που συμβάλλουν βελτίωση της ποιότητας ζωής των ατόμων που εξαρτώνται από μεταγγίσεις, ώστε να ζήσουν μια πιο ελεύθερη ζωή. Μολονότι είμαστε υπερήφανοι για τα επιτεύγματά μας στον τομέα της θεραπευτικής αντιμετώπισης της θαλασσαιμίας, η επιβίωση των ασθενών με τη σοβαρή μορφή της νόσου εξακολουθεί να εξαρτάται από τις μεταγγίσεις. Καλούμε λοιπόν όλους τους συμπολίτες μας να προσφέρουν τακτικά αίμα, ώστε όλοι μαζί, να βοηθήσουμε τους ασθενείς να έχουν απρόσκοπτη πρόσβαση στο πολύτιμο αυτό δώρο ζωής».