Αύξηση στις πωλήσεις μέσω φαρμακείων των αντιβηχικών και μείωση στις πωλήσεις των διαγνωστικών συσκευών καταγράφηκε την περίοδο 20/2 έως 12/3 σε σχε΄ση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο σύμφωνα με τα IQVIA Weekly Data. Συγκεκριμένα την εν λόγω περίοδο οι κύριες προϊοντικές κατηγορίες που διακινούνται μέσω ιδιωτικών φαρμακείων κινήθηκαν σε πωλήσεις τεμαχίων, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή ως εξής:

Φάρμακα: +4,3% (+1,1 εκατ.τμχ.)

Προϊόντα OTC: +1,2% (+82,4 χιλ.τμχ.)

Καλλυντικά: +12,4% (+248,1 χιλ.τμχ.)

Προϊόντα διατροφής: -18,4% (-42,4 χιλ.τμχ.)

Προϊόντα φροντίδας ασθενών: -25,1% (-623,2 χιλ.τμχ.)

Ενδεικτικά, κάποιες από τις υποκατηγορίες με τη μεγαλύτερη μεταβολή σε σχέση με την περίοδο 21/02/22 – 13/03/22 είναι:

Στα Φάρμακα, η κατηγορία του Αναπνευστικού Συστήματος , αυξάνεται κατά: +19,2% (+420,4 χιλ.τμχ.)

Στα Προϊόντα OTC, τα Αντιβηχικά, αυξάνονται κατά: +17,6% (+276,6 χιλ.τμχ.)

Στα Καλλυντικά, τα Προϊόντα Ομορφιάς, αυξάνονται κατά:

+19,1% (+85,2 χιλ.τμχ.)

Στα Προϊόντα διατροφής, οι Παιδικές Τροφές, μειώνονται κατά:  -20,7 % (-36,2 χιλ.τμχ.)

Στα Προϊόντα Φροντίδας ασθενών, η κατηγορία των Διαγνωστικών Συσκευών, η οποία περιλαμβάνει τα τεστ Πρωτεϊνών αλλά και τις Χειρουργικές Μάσκες, μειώνεται κατά: -30,9% (-327,3 χιλ.τμχ.)

Τα IQVIA Weekly Data συλλέγονται από 2000+ φαρμακεία, σε όλη την Ελλάδα, και αποτυπώνουν την αγορά σε 70 περιοχές.