Τον Σεπτέμβριο του 2022, για τον Μήνα Πρόληψης & Ενημέρωσης κατά του Καρκίνου του Μαστού, η Gilead Sciences Ελλάδας παρουσίασε μια πρωτοποριακή καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, στην οποία οι γυναίκες εργαζόμενες της εταιρείας πρωταγωνιστούσαν μεταδίδοντας το μήνυμα «Ο καρκίνος του μαστού μας αφορά όλες». Έναν χρόνο αργότερα, τον φετινό Οκτώβριο, η Gilead Sciences Ελλάδας προχωρά ένα βήμα παραπέρα, στην προσπάθειά της να αυξήσει την «ένταση» του μηνύματός της για την αναγκαιότητα πρόληψης, έγκαιρης διάγνωσης και σωστής ενημέρωσης.

Η εταιρεία σκέφτηκε ακόμη πιο αντισυμβατικά και συνειδητοποίησε πως πέρυσι έκανε τη “μισή” δουλειά…Είπε τη “μισή” αλήθεια… Γι’ αυτό, στην φετινή καμπάνια της εταιρείας, παίρνουν τη σκυτάλη και βγαίνουν μπροστά οι άνδρες εργαζόμενοί της, υπενθυμίζοντάς μας ότι «Ο καρκίνος του μαστού μας αφορά ΟΛΟΥΣ» γυναίκες και άνδρες.

Οι σύζυγοι, οι γιοι, οι μπαμπάδες, οι σύντροφοι, οι αδελφοί, οι φίλοι, οι συνάδελφοι, είναι εκείνοι που μεταφέρουν το μήνυμα ολοκληρωμένο.

Οι άνθρωποι που βρίσκονται καθημερινά, δίπλα, γύρω και κοντά σε γυναίκες που αντιμετωπίζουν τον καρκίνο του μαστού. Παρότι ο καρκίνος του μαστού θεωρείται γυναικεία πάθηση αυτό δεν εμποδίζει την ανάπτυξή του και στον άνδρα. Η συχνότητα εμφάνισής του είναι 1 με 2 άνδρες σε κάθε 200 γυναίκες με καρκίνο του μαστού, δηλ. 0.5-1%. Κάτι που δυστυχώς οι άντρες δεν γνωρίζουν και έτσι η προσέλευση στον ιατρό γίνεται ορισμένες φορές με σημαντική καθυστέρηση.

Η φετινή καμπάνια της εταιρείας «ντύνει» λοιπόν τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τον σταθμό του μετρό Συντάγματος, επικοινωνώντας το πολύ εύστοχο μήνυμα πως ο καρκίνος του μαστού αφορά ΟΛΟΥΣ! Τόσο τις γυναίκες όσο και τους άνδρες. Και πως η αποτελεσματική αντιμετώπισή του περνά μέσα από την ενημέρωση όλων, την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωσή του.