Αύξηση στις πωλήσεις μέσω φαρμακείων γυναικείων προϊόντων ομορφιάς κατά 12,3%, σημειώθηκε την περίοδο από 4/9-24/09/2023, σύμφωνα με τα IQVIA Weekly Data.

Συγκεκριμένα, οι κύριες προϊοντικές κατηγορίες που διακινούνται μέσω ιδιωτικών φαρμακείων κινήθηκαν σε πωλήσεις τεμαχίων την περίοδο αναφοράς, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο ως εξής:

Φάρμακα: +1,6% (+390,9 χιλ.τμχ.)

Προϊόντα OTC: +2,2% (+136,7 χιλ.τμχ.)

Καλλυντικά: +5,5% (+127,4 χιλ.τμχ.)

Προϊόντα διατροφής: -1,9% (-3,8 χιλ. τμχ.)

Προϊόντα φροντίδας ασθενών: -12,4% (-246,3 χιλ.τμχ.)

Ενδεικτικά, κάποιες από τις υποκατηγορίες με τη μεγαλύτερη μεταβολή σε σχέση με την περίοδο 05/09/22 – 25/09/22 είναι:

Στα Φάρμακα, η κατηγορία του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος, αυξάνεται κατά: +2,3% (+108,4 χιλ.τμχ.)

Στα Προϊόντα OTC, τα Παυσίπονα, αυξάνονται κατά: +3,8% (+88,1 χιλ.τμχ.)

Στα Καλλυντικά, τα Γυναικεία Προϊόντα Ομορφιάς, αυξάνονται κατά: +12,3% (+57,5 χιλ.τμχ.)

Στα Προϊόντα διατροφής, οι Παιδικές Τροφές, μειώνονται κατά: -6,8 % (-10,1 χιλ.τμχ.)

Στα Προϊόντα Φροντίδας ασθενών, η κατηγορία των Διαγνωστικών Συσκευών, η οποία περιλαμβάνει τα τεστ Πρωτεϊνών αλλά και τις Χειρουργικές Μάσκες, μειώνεται κατά: -38,4% (-183,7 χιλ.τμχ.)

Τα IQVIA Weekly Data συλλέγονται από 2000+ φαρμακεία, σε όλη την Ελλάδα, και αποτυπώνουν την αγορά σε 70 περιοχές.