Με αφορμή τον Οκτώβριο, μήνα αφιερωμένο στον καρκίνο του μαστού, η Affidea σχεδίασε μια πρωτοποριακή καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης με τίτλο: «Μια συνταγή για την πρόληψη» με στόχο την ανάδειξη της σημασίας της αυτοψηλάφησης. Πρωταγωνιστής στην καμπάνια είναι ο γνωστός σεφ, νικητής του MasterChef, Λάμπρος Βακιάρος ο οποίος προσκάλεσε έξι γυναίκες σε ένα Masterclass διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Οι influencers Μαρία Λουίζα Βούρου, Κατερίνα Ευαγγελινού, Άννα Πρέλεβιτς, και τρεις συντάκτριες του Queen.gr, δεν γνώριζαν τον πραγματικό σκοπό του καλέσματος, παρά μόνο ότι επρόκειτο να παρακολουθήσουν ένα μάθημα παρασκευής ζύμης για ψωμί.
Αξιοποιώντας το γεγονός ότι η ζύμη του ψωμιού προσομοιάζει με το γυναικείο στήθος, ο σεφ αφού προηγουμένως είχε εκπαιδευτεί από τον μαστολόγο, χειρουργό μαστού, επιστημονικά υπεύθυνο των ιατρείων μαστού Αθήνας, Κηφισιάς και Περιστερίου του Ομίλου Affidea, Χρήστο Λούμπια, έδειξε στις ανυποψίαστες καλεσμένες του πώς μπορούν να αυτοψηλαφούν το στήθος τους με συγκεκριμένες κινήσεις των δαχτύλων τους, ακολουθώντας την φορά του ρολογιού. Καθώς έπλαθαν τη ζύμη, οι συμμετέχουσες εντόπισαν «κάτι» που δεν φαινόταν με γυμνό μάτι, ακριβώς όπως συμβαίνει με κάποιο ύποπτο εύρημα που μπορεί να αφορά τα πρώτα στάδια εμφάνισης του καρκίνου του μαστού. Τόσο απλά, το ευφάνταστο masterclass έγινε μια συνταγή πρόληψης, ένα μάθημα ζωής! Η πρωτοβουλία είναι μία παραγωγή του queen.gr με την ευγενική υποστήριξη του Ομίλου διαγνωστικών κέντρων Affidea, που στοχεύει να υπενθυμίσει ότι η αυτοεξέταση – ψηλάφηση του μαστού είναι απαραίτητη σε μηνιαία βάση, συμπληρώνοντας το τρίπτυχο της σωστής πρόληψης μαζί με την μαστογραφία και την κλινική εξέταση