Η Novartis έθεσε ως στόχο αύξησης των πωλήσεών το 5% ετησίως έως το 2027, επικαλούμενη τη ζήτηση για καινοτόμα φάρμακα μετά την απόσχιση της επιχείρησης γενόσημων προϊόντων της. Ο μεσοπρόθεσμος στόχος, ο οποίος αποκλείει τυχόν συναλλαγματικές επιπτώσεις, καθορίζεται κυρίως από έξι φάρμακα, με επικεφαλής το Kisqali, δήλωσε η φαρμακοβιομηχανία σε παρουσίαση την Τρίτη. Το φάρμακο για τον καρκίνο του μαστού φάνηκε φέτος ότι βοηθά μια ευρύτερη ομάδα ασθενών σε μια μελέτη, μια σημαντική νίκη για τον CEO Vas Narasimhan, και η Novartis δήλωσε ότι είδε μέγιστο ετήσιο δυναμικό πωλήσεων 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το φάρμακο από τη μεταστατική νόσο και ενδεχομένως περισσότερα δισεκατομμύρια από νωρίτερα στάδια του καρκίνου του μαστού. Η πρόβλεψη των πωλήσεων του ομίλου, από τον προηγούμενο στόχο που ήταν 4% ετήσια αύξηση έως το 2027, υποστηρίζεται επίσης από τη ζήτηση για το Pluvicto, μια ακτινοθεραπεία ακριβείας κατά του καρκίνου του προστάτη και το αυτοχορηγούμενο εμβόλιο Kesimpta για τη σκλήρυνση κατά πλάκας. Τον περασμένο μήνα, η Novartis αποσχίστηκε από την επιχείρηση γενόσημων φαρμάκων Sandoz και αύξησε την πρόβλεψή των κερδών για το 2023 για τρίτη φορά, επικαλούμενη περικοπές κόστους και υψηλότερες από τις προβλεπόμενες τιμές για το φάρμακο για την ΠΣ.