Την έναρξη της εκστρατείας «Το ρεκόρ στην LDL χοληστερόλη» για την ευαισθητοποίηση του κοινού, και ειδικότερα των ασθενών πολύ υψηλού καρδιαγγειακού κινδύνου για τη σημασία του ελέγχου της LDL χοληστερόλης, ανακοίνωσε η Novartis Hellas. Σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες της Ευρωπαϊκής Καρδιολογικής Εταιρείας (2019), ο στόχος της LDL χοληστερόλης για τους ασθενείς πολύ υψηλού καρδιαγγειακού κινδύνου πρέπει να είναι κάτω από 55 mg/dL και τουλάχιστον 50% μείωση από τη αρχική τιμή. Επιδημιολογικά δεδομένα έχουν δείξει ότι το 80% των ασθενών υψηλού και πολύ υψηλού κινδύνου δεν πετυχαίνουν τους στόχους της LDL-C.3 Η μακροπρόθεσμη επίτευξη των στόχων της LDL-C δεν είναι βέλτιστη λόγω διαφόρων παραγόντων, όπως η μη συμμόρφωση στις υπάρχουσες θεραπείες λόγω δοσολογικού σχήματος ή ανεπιθύμητων ενεργειών, έλλειψη γνώσης της νόσου, μη τιτλοποίηση ή χρήση των κατάλληλων υπολιπιδαιμικών θεραπειών, το κόστος των θεραπειών ή άλλων παραγόντων πρόσβασης στις θεραπείες. Αναγνωρίζοντας αυτή την ακάλυπτη ανάγκη, η νέα εκστρατεία της Novartis Hellas καλεί τους ασθενείς να «πετύχουν το ρεκόρ τους», να μειώσουν τα επίπεδα της LDL χοληστερόλης τους ώστε να περιορίσουν τον κίνδυνο καρδιαγγειακών συμβαμάτων.
Σε χθεσινή συνέντευξη τύπου για την παρουσίασή της ο κος Γεώργιος Κοχιαδάκης, πρόεδρος της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας, δήλωσε «Τέτοιες πρωτοβουλίες εναρμονίζονται πλήρως με τους βασικούς άξονες δράσης και τη γενικότερη δραστηριοποίηση της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας για τα επόμενα χρόνια. Είναι ευθύνη όλων μας να ενημερώσουμε και να προστατεύσουμε τους ασθενείς, ειδικά αυτούς που κινδυνεύουν περισσότερο». «Η αθηροσκλήρωση αποτελεί το κύριο παθολογοανατομικό υπόβαθρο των καρδιαγγειακών νοσημάτων. Ως Ελληνική Εταιρεία Αθηροσκλήρωσης από την αρχή συντασσόμαστε και στηρίζουμε την προσπάθεια ενημέρωσης του κοινού και κινητοποίησης των ασθενών πολύ υψηλού καρδιαγγειακού κινδύνου σε συνεργασία με τη Novartis Hellas και άλλους εμπλεκόμενους φορείς» δήλωσε ο κος Χαράλαμπος Μηλιώνης, πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Αθηροσκλήρωσης. Η εκστρατεία υποστηρίζεται από ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας στα παραδοσιακά και ψηφιακά μέσα, καθώς και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Novartis Hellas.