To Εθνικό Σύστημα Υγείας της Αγγλίας (NHS) δήλωσε ότι η παγκόσμια κατάρρευση πληροφοριακών συστημάτων από την αναβάθμιση λογισμικού της εταιρίας κυβερνοασφάλειας Crowdstrike την Παρασκευή διατάραξε το σύστημα των κρατήσεων των ραντεβού των γιατρών και τους ιατρικούς φακέλους των ασθενών, αλλά οι υπηρεσίες πρώτων βοηθειών δεν επηρεάστηκαν. Η κατάρρευση των πληροφοριακών συστημάτων, έπληξε τις λειτουργίες σε πολλές βιομηχανίες σε όλο τον κόσμο, από αεροπορικές εταιρείες μέχρι τραπεζικές υπηρεσίες και ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές. Το Εθνικό Σύστημα Υγείας της Αγγλίας (NHS) δήλωσε ότι είχε ενημερωθεί για ένα πρόβλημα σχετικά με το σύστημα EMIS των ασθενών εξ’αιτίας του black out το οποίο κυρίως επηρέασε την πλειονότητα των ιατρείων των οικογενειακών γιατρών. «Το NHS έχει λάβει εδώ και καιρό μέτρα για τη διαχείριση τέτοιου είδους προβλημάτων, που περιλαμβάνουν και χειρόγραφα αρχεία ασθενών και συνταγών, και το κλείσιμο ραντεβού των ασθενών με τον γιατρό τους μέσω τηλεφώνου», δήλωσε εκπρόσωπος του NHS. «Δεν έχει γνωστοποιηθεί προς το παρόν κάποιο πρόβλημα στο 999 (πρώτων βοηθειών)ή στις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, επομένως οι άνθρωποι θα πρέπει να χρησιμοποιούν αυτές τις υπηρεσίες όπως συνήθως». Ο νέος υπουργός Υγείας της Βρετανίας Wes Streeting που ανέλαβε τα καθήκοντά του μετά τις εκλογές στο Ηνωμένο βασίλειο και τη νίκη  του Εργατικού Κόμματος νωρίτερα αυτό το μήνα έχει δηλώσει ότι το NHS δεν λειτουργεί σωστά και έχει διατάξει μια ανεξάρτητη έρευνα για την κατάσταση των υπηρεσιών υγείας. Βρίσκεται επίσης σε συνομιλίες με νέους γιατρούς για τον τερματισμό των απεργιών που η προηγούμενη κυβέρνηση θεωρούσε ότι υπονόμευαν τις προσπάθειες για μειώσεις στις μεγάλες λίστες αναμονής.