Για περισσότερο από ένα χρόνο αφότου οι πωλήσεις προϊόντων COVID της Pfizer κορυφώθηκαν στα τέλη του 2022, τα τριμηνιαία έσοδα της εταιρείας παρουσίαζαν πτώση από χρόνο σε χρόνο. Σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα του Fierce Pharma, σήμερα, πέντε τρίμηνα αργότερα, η φαρμακοβιομηχανία επιστρέφει στην ανάπτυξη για πρώτη φορά με προοπτικές αύξησης κερδών 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων για ολόκληρο το έτος. Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, η Pfizer έκανε  πωλήσεις ύψους 13,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση 2% από το δεύτερο τρίμηνο του περασμένου έτους. Βγάζοντας από την εξίσωση τα προϊόντα COVID Comirnaty και Paxlovid, η αύξηση των λειτουργικών εσόδων ανήλθε συνολικά στο 14%.

Δεδομένου ότι η συνολική εικόνα της εταιρείας για το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους είναι αυξημένη κατά 11% και φθάνει τα 28 δισεκατομμύρια δολάρια, η Pfizer προβλέπει αύξηση των κερδών της για ολόκληρο το έτος κατά 1 δισεκατομμύριο δολάρια γεγονός που αντικατοπτρίζει  «ισχυρή επιχειρηματική απόδοση», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής David Denton στην τηλεδιάσκεψη για τα κέρδη του δεύτερου τριμήνου. Αυτό σημαίνει ότι τα έσοδα της Pfizer για το 2024 αναμένεται να κυμανθούν μεταξύ 59,5 και 62,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ποσοστό αύξησης 9% έως 11% χωρίς τις πωλήσεις προϊόντων COVID. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Albert Bourla επεσήμανε την «εξαιρετική ανάπτυξη» στο χαρτοφυλάκιο ογκολογίας της Pfizer, που έδωσε ώθηση 27% στις πωλήσεις με τις νέες θεραπείες για τον καρκίνο από το deal των 43 δισ. δολ. με τη Seagen που έκλεισε  τον Δεκέμβριο. Τα προϊόντα Seagen, τα οποία περιλαμβάνουν το φάρμακο Padcev για τον καρκίνο της ουροδόχου κύστης και τη θεραπεία λεμφώματος Hodgkin, το Adcedris, μεταξύ άλλων, συγκέντρωσαν 845 εκατομμύρια δολάρια σε τριμηνιαία έσοδα, μια σταθερή αύξηση από τα 742 εκατομμύρια δολάρια του περασμένου τριμήνου.