Τα ηνία της παγκόσμιας στρατηγικής επωνυμίας της Takeda, αναλαμβάνει σύντομα  η Anne de Schweinitz που διαθέτει εμπειρία πλέον των δύο δεκαετιών στο χώρο του marketing. To γεγονός επιβεβαίωσε  εκπρόσωπος της Takeda στο Fierce Pharma Marketing μέσω email. Στο νέο της ρόλο, η de Schweinitz θα αναφέρεται στον Joao Belo, επικεφαλής των παγκόσμιων επικοινωνιών, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο, ο οποίος πρόσθεσε: «Είμαστε όλοι ενθουσιασμένοι που η Anne θα ενταχθεί στην ομάδα Global Communications και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε μαζί της». Σύμφωνα με δημοσιεύματα η ημερομηνία έναρξης των νέων καθηκόντων της  Anne de Schweinitz είναι η 9η  Σεπτεμβρίου. Ο νέος της ρόλος περιλαμβάνει  φήμη, διαχείριση επωνυμίας, εταιρικό μάρκετινγκ, καθώς και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις ψηφιακές πλατφόρμες της εταιρείας.