Τα τελευταία δύο χρόνια η Gilead θέλησε -και πέτυχε- να περάσει το μήνυμα ότι ο καρκίνος του μαστού δεν είναι απλά ζήτημα μόνο των γυναικών που βιώνουν την ασθένεια, αλλά μας αφορά όλες και όλους, με τις γυναίκες αλλά και τους άνδρες εργαζομένους της εταιρείας να αποτελούν τα πρόσωπα της καμπάνιας. Το 2022, ανέδειξε – μέσα από τις γυναίκες εργαζόμενες της εταιρείας – τις γυναίκες που αντιμετωπίζουν τον καρκίνο του μαστού με γενναιότητα. Το 2023, πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα, επικεντρώθηκε στους άνδρες που στέκονται δίπλα σε αυτές τις γυναίκες, προσφέροντάς την αμέριστη υποστήριξή τους, τη φροντίδα και την αγάπη τους.

Το 2024, η Gilead παρουσιάζει μια εντελώς νέα καμπάνια που κάνει τη διαφορά  με τίτλο «Ενωμένοι στη Μάχη, Μαζί στην Φροντίδα». Η διαφοροποίηση της νέας πρωτοβουλίας έγκειται στο ότι η Gilead -μια βιοφαρμακευτική εταιρεία- καταφέρνει να ενώσει κάτω από ένα κοινό μήνυμα και μια κοινή προσπάθεια. Μέλη του Δ.Σ. της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδας (ΕΟΠΕ), της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛΟΚ), των συλλόγων «Άλμα Ζωής» και «ΑγκαλιάΖΩ», δεν στηρίζουν απλώς την καμπάνια, αλλά συμμετέχουν ενεργά σε αυτή!

Ιατροί ογκολόγοι, patient advocacy groups και σύλλογοι ασθενών φωτογραφήθηκαν μαζί με ανθρώπους της Gilead στέλνοντας ένα ισχυρό μήνυμα συνεργασίας, συνέργειας και ένωσης των δυνάμεών τους κάτω από ένα κοινό σκοπό, τη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού.  Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για  πρωτοποριακή και καινοτόμο πρωτοβουλία σε ό,τι αφορά καμπάνιες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον τομέα του φαρμάκου και της υγείας στην Ελλάδα.