Η GSΚ Ελλάδος, στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ηλικιωμένων, αναγνωρίζει την αξία της εν γένει συμβολής των ενηλίκων μεγαλύτερης ηλικίας στο σύνολο της κοινωνίας. Ο εορτασμός της εν λόγω ημέρας, αυτή την χρονιά, αποκτά επιπρόσθετη αξία δεδομένου ότι συμπίπτει με τη «Δεκαετία Υγιούς Γήρανσης 2021-2030», η οποία έχει καθιερωθεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ενηλίκων μεγαλύτερης ηλικίας διεθνώς. Η GSK, με περισσότερα από 50 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Ελλάδα, παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να συμβάλει ουσιαστικά στην αντιμετώπιση επώδυνων και σοβαρών λοιμωδών νοσημάτων, όπως αυτό του Έρπητα Ζωστήρα, που επηρεάζει κυρίως τον ενήλικο πληθυσμό μεγαλύτερης ηλικίας. Ο Έρπητας Ζωστήρας προκαλείται από την επανενεργοποίηση του ιού της ανεμευλογιάς και χαρακτηρίζεται από έντονο πόνο, εξανθήματα και πιθανές επιπλοκές όπως η μεθερπητική νευραλγία, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε μακροχρόνιο πόνο και μείωση της ποιότητας ζωής των ασθενών.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής της εταιρείας σχετικά με την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού, η GSK Ελλάδος ενισχύει την εκστρατεία της κατά του Έρπητα Ζωστήρα, στοχεύοντας στην ευρύτερη κατανόηση των συμπτωμάτων, των επιπλοκών και της σημασίας της πρόληψης του. Η εκστρατεία περιλαμβάνει σειρά ενημερωτικών υλικών, όπως κεντρικό τηλεοπτικό σποτ το οποίο παρουσιάζει με άμεσο και κατανοητό τρόπο τη συμπτωματολογία και τις επιπτώσεις της νόσου και το οποίο μεταδίδεται από τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας, ενώ παράλληλα προβάλλεται και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αξιοποιώντας τη δύναμη της ψηφιακής επικοινωνίας προκειμένου να διαδοθεί το μήνυμα σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Επιπροσθέτως, το εν λόγω σποτ, προβάλλεται σε οθόνες θεραπευτικών και διαγνωστικών κέντρων σε όλη τη χώρα, με στόχο την ενημέρωση των ασθενών και των φροντιστών τους, ενώ η εκστρατεία περιλαμβάνει την αναπαραγωγή ραδιοφωνικών σποτ και αναφορών από δημοφιλείς ραδιοφωνικούς παραγωγούς, την στοχευμένη διανομή ενημερωτικού εντύπου σε κεντρικά σημεία της χώρας καθώς και ενημερωτικά υλικά τα οποία αξιοποιούνται στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ανά τη χώρα.