Πτώση καταγράφει η καθιερωμένη ετήσια έρευνα της εταιρείας «to the point» για λογαριασμό του Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης στα ποσοστά ικανοποίησης από τις προσφερόμενες υπηρεσίες υγείας στη χώρα μας. Τα ευρήματα της έρευνας παρουσίασαν σε συνέντευξη τύπου ο πρόεδρος του ΙΣΘ Νίκος Νίτσας και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Δημήτρης Κατσαντώνης στα γραφεία του συλλόγου στην Καλαμαριά. Όπως τόνισε ο κ. Νίτσας «η καθιερωμένη ετήσια έρευνα του συλλόγου στοχεύει στην καταγραφή των απόψεων των πολιτών για τις υπηρεσίες υγείας αλλά και των δυσλειτουργιών του συστήματος ώστε να αλλάξει ρότα και να τις βελτιώσει άμεσα».

Στη φετινή έρευνα, το ποσοστό ικανοποίησης 37,5% του Ιουνίου 2020 (από το… 16,3% του ίδιου μήνα το 2019) μειώθηκε στο 34,5%. Ειδικότερα στον τομέα της δημόσιας υγείας (νοσοκομεία, κέντρα υγείας κ.α.) τα ποσοστά διαμορφώνονται ως εξής: 45,2% δυσαρεστημένοι, 23,3% ικανοποιημένοι και 28,3% ούτε το ένα ούτε το άλλο. Να σημειωθεί ότι τον Ιούνιο του 2020 οι δυσαρεστημένοι από 38,1% αυξήθηκαν σε 45,%. Το ίδιο διάστημα οι ικανοποιημένοι από 30,2% μειώθηκαν σε 23,3%.

Στο ερώτημα για το πώς ανταποκρίθηκαν οι υπηρεσίες υγείας στη χώρα μας, εδώ και 16 μήνες πανδημίας, απάντησαν 51,1% πολύ καλά ή καλά, 40,1% μέτρια και 7,1% πολύ άσχημα ή άσχημα. Ένα από τα εντυπωσιακά ευρήματα, όπως είπε ο πρόεδρος του ΙΣΘ Νίκος Νίτσας, είναι ότι οι νέες ηλικιακές ομάδες εμφανίζονται περισσότερο δυσαρεστημένες, από ότι οι μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες, για τις υπηρεσίες δημόσιας υγείας.