«Ο δικός μας παράγοντας ποιότητας» είναι το κεντρικό μήνυμα της πανελλαδικής εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που υλοποιεί ο Σύλλογος Προστασίας των Ελλήνων Αιμορροφιλικών – ΣΠΕΑ, με την υποστήριξη της φαρμακευτικής εταιρείας TAKEDA. Στόχος της εκστρατείας είναι να παροτρύνει τους ασθενείς με αιμορροφιλία να συνεργαστούν με τον θεράποντα ιατρό τους και με τον Σύλλογο για έγκυρη και έγκαιρη διάγνωση, την άμεση διασύνδεση με την κατάλληλη θεραπεία και τη συμμόρφωση με τις κλινικές οδηγίες για την εξασφάλιση καλύτερης ποιότητας ζωής.

Η ευαισθητοποίηση του γενικού κοινού πάνω στην αιμορροφιλία θα αναδείξει τη σημασία της θεραπείας και πόσο σημαντική είναι η έγκαιρη διάγνωση κατά τον προγεννητικό έλεγχο. Βασικό επικοινωνιακό όχημα της εκστρατείας είναι ένα spot διάρκειας 38s που θα προβληθεί στα ραδιοτηλεοπτικά Μέσα, ως κοινωνικό μήνυμα με την έγκριση του Εθνικού Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ).

Επίσης, με στόχο τη διάδοση του μηνύματος σε όλη την Ελλάδα, η εκστρατεία θα προβληθεί ψηφιακά στο Διαδίκτυο και τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης. Την καμπάνια παρουσίασε σε χθεσινή συνέντευξη τύπου, ο ΓΓ του Συλλόγου ΣΠΕΑ, Αλέξης Περδίκης, τονίζοντας «Η ποιότητα ζωής ενός ατόμου με αιμορροφιλία και συγγενείς αιμορραγικές παθήσεις είναι το 2021 προτεραιότητα τόσο της επιστημονικής κοινότητας όσο και των φαρμακευτικών εταιρειών».

Σε σχετική δήλωσή του, ο Δημήτρης Βερύκιος, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. του ΣΠΕΑ τόνισε: «Ο διαχρονικός μας στόχος είναι η απρόσκοπτη πρόσβαση στη θεραπεία μας αλλά και η ασφάλεια των αντιαιμορροφιλικών σκευασμάτων. Έχοντας τα παραπάνω ως πυξίδα είμαστε πάντα στο πλευρό τέτοιων πρωτοβουλιών και προσπαθειών που σκοπό έχουν να κάνουν ακόμα πιο γνωστή την αιμορροφιλία στο ευρύ κοινό, συμβάλλοντας έτσι στην αποστιγματοποίηση της νόσου και των συμπασχόντων μας».