H ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την επιτυχία, την κερδοφορία και την ανάπτυξη κάθε επιχείρησης. Η Affidea, ως κορυφαίος ιδιωτικός φορέας παροχής ιατρικών υπηρεσιών στην Ευρώπη, στοχεύει σταθερά στην ικανοποίηση των εξεταζομένων.
Με σταθερή προσήλωση στην υψηλή ποιότητα της παρεχόμενης φροντίδας, η Affidea είναι αρωγός σε πρωτοβουλίες που αναδεικνύουν ζητήματα καλής εξυπηρέτησης. Στο πλαίσιο αυτό, θα είναι χορηγός στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» που θα διενεργηθεί την Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου, με στόχο να αναδειχθούν οι βέλτιστες πρακτικές στον τομέα αυτό.