Αύξηση 14,9% στις πωλήσεις αντιβηχικών καταγράφεται για την περίοδο 24/01/22-20/02/22, σύμφωνα με τα IQVIA Weekly Data. Ειδικότερα, οι κύριες προϊοντικές κατηγορίες που διακινούνται μέσω ιδιωτικών φαρμακείων κινήθηκαν σε πωλήσεις τεμαχίων, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο (25/01/21-21/02/21) ως εξής:

  • Φάρμακα: +6,7% (+2,1 εκ. τμχ.)
  • Προϊόντα OTC: +10,6% (+803,3 χιλ. τμχ.)
  • Καλλυντικά: -13,7% (-416 χιλ. τμχ.)
  • Προϊόντα διατροφής: +1,8% (+5,3 χιλ. τμχ.)
  • Προϊόντα φροντίδας ασθενών: +33,5% (+583,2 χιλ. τμχ.)

Ενδεικτικά, κάποιες από τις υποκατηγορίες με τη μεγαλύτερη μεταβολή σε σχέση με την περίοδο 25/01/21 – 21/02/21 είναι:

  • Στα Φάρμακα, η κατηγορία του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος, αυξάνεται κατά 11% (+642,2 χιλ. τμχ.)
  • Στα Προϊόντα OTC, τα Αντιβηχικά, αυξάνονται κατά 14,9% (+406,4 χιλ. τμχ.)
  • Στα Καλλυντικά, τα Γυναικεία Προϊόντα Ομορφιάς, μειώνονται κατά 19,4% (-128,2χιλ. τμχ.)
  • Στα Προϊόντα διατροφής, τα Προϊόντα Εντερικής Σίτισης, αυξάνονται κατά 22,7 % (+7 χιλ. τμχ.)
  • Στα Προϊόντα Φροντίδας ασθενών, η κατηγορία των Διαγνωστικών Συσκευών, η οποία περιλαμβάνει τα τεστ Πρωτεϊνών αλλά και τις Χειρουργικές Μάσκες, αυξάνεται κατά 109,8% (+530,9 χιλ. τμχ.)

Σημειώνεται ότι τα IQVIA Weekly Data συλλέγονται από 2000+ φαρμακεία, σε όλη την Ελλάδα, και αποτυπώνουν την αγορά σε 70 περιοχές.