Τα εγκαίνια του νέου Κέντρου Έρευνας και Ανάπτυξης του Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα, πραγματοποιήθηκαν χθες, παρουσία του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, εκπροσώπων της φαρμακοβιομηχανίας και θεσμικών φορέων. Πρόκειται για επένδυση ύψους 12,5 ...