Η ΕΛΣΤΑΤ δημοσίευσε χθες έκθεση για τα Κέντρα Υγείας και το υγειονομικό προσωπικό που απασχολείται σε αυτά, για την περίοδο 2024-2025. Από τη σύγκριση των στοιχείων τα συμπεράσματα ήταν τα εξής:
-Ο αριθμός του ιατρικού προσωπικού που απασχολείται στα Κέντρα Υγείας παρουσίασε αύξηση κατά 3,1% το 2025 σε σχέση με το 2024, στο σύνολο της Χώρας. Αύξηση παρατηρείται το 2025 σε σχέση με το 2024 στις Περιφέρειες Βόρειο Αιγαίο κατά 10,2% και Ήπειρος 6,7%, αντίστοιχα. Αντίθετα, το 2025 σε σχέση με το 2024 παρατηρήθηκε μείωση στις περιφέρειες Δυτικής Μακεδονίας κατά 2,9% και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κατά 1,6%.
-Το νοσηλευτικό προσωπικό μειώθηκε το 2025 σε σχέση με το 2024 κατά 1,0% στο σύνολο της Χώρας. Η μεγαλύτερη μείωση παρατηρείται στην Πελοπόννησο και το Νότιο Αιγαίο, 6,5% και 5,0% αντίστοιχα. Αντίθετα, αύξηση καταγράφηκε σε τέσσερις περιφέρειες, με τη σημαντικότερη αύξηση να παρατηρείται στην Ήπειρο και τη Στερεά Ελλάδα, κατά 6,1% και 4,6% αντίστοιχα.
-Το προσωπικό λοιπών ειδικοτήτων των Κέντρων Υγείας παρουσίασε αύξηση το 2025 σε σχέση με το 2024 κατά 2,8% στο σύνολο της Χώρας. Σημαντικότερη αύξηση παρατηρείται το 2025 σε σχέση με το 2024 στις Περιφέρειες της Στερεά Ελλάδα και Ανατολική Μακεδονία και Θράκη κατά 14,6% και 7,7%, αντίστοιχα. Αντίθετα, μειώσεις παρατηρήθηκαν κυρίως στις Περιφέρειες Ηπείρου και Δυτική Ελλάδα κατά 3,7% και 2,8%, αντίστοιχα.
