Η Eli Lilly ξεκίνησε επίσημα την καταναλωτική της καμπάνια για το νέο της φάρμακο για τον Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 2 Mounjaro, καθώς προσπαθεί να ενισχύσει τις επιτυχημένες δυνατότητές του. Το διαφημιστικό σποτ  για το φάρμακο που λαμβάνεται ενέσιμα μια φορά την εβδομάδα είναι επίσης διαθέσιμο στα ισπανικά, με διαφορετικούς ηθοποιούς και δίνει έμφαση στην άρση της ανησυχίας σχετικά με τον σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2. Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις ακολούθησαν μετά την κυκλοφορία των ψηφιακών διαφημίσεων νωρίτερα φέτος. Περίπου 37 εκατομμύρια άνθρωποι στις ΗΠΑ έχουν Σακχαρώδη Διαβήτη και από αυτούς, περίπου 9 στους 10 έχουν Διαβήτη τύπου 2. Σύμφωνα με όσα δήλωσε ένας εκπρόσωπος της Lilly, «Παρά τις διαθέσιμες θεραπευτικές επιλογές, πολλοί ασθενείς που ζουν με Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 2 δεν επιτυγχάνουν τους συνιστώμενους στόχους σακχάρου στο αίμα. Η εκστρατεία στοχεύει στην αύξηση της ευαισθητοποίησης σχετικά με το Mounjaro της Eli Lilly στα άτομα με Διαβήτη τύπου 2». Στο σχετικό δημοσίευμα του Fierce Pharma υπενθυμίζεται στους καταναλωτές  να θυμούνται παρά τη σχετική φημολογία για απώλεια βάρους τόσο το Ozempic της Novo Nordisk όσο και το Mounjaro της Eli Lilly είναι φάρμακα για τον σακχαρώδη Διαβήτη Τύπου 2. Τον περασμένο Οκτώβριο, η Eli Lilly προσάρμοσε το πρόγραμμα έκπτωσης για το φάρμακο ζητώντας από τους ασθενείς να βεβαιώνουν ότι έχουν Διαβήτη τύπου 2 καθώς υπήρξε μια αυξανόμενη τάση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να γίνονται αναφορές σε διασημότητες αλλά και ανώνυμους πολίτες  που τα χρησιμοποίησαν τα εν λόγω φάρμακα για να χάσουν βάρος, προκαλώντας έτσι ελλείψεις στο εταιρείες και ανησυχία στους ασθενείς με διαβήτη.