Με πρωτοβουλία του ΣΕΕ και του Συνδέσμου Εταιρειών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσης, εταιρείες – μέλη του παρευρέθηκαν στα γραφεία του Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, για να παρακολουθήσουν workshops αφιερωμένα στην υπεύθυνη διαφήμιση στην ιδιαίτερη κατηγορία των φαρμάκων ευρείας χρήσης. Στα workshops συζητήθηκαν οι γενικοί κανόνες δεοντολογίας του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε) αλλά και τα παραρτήματα για τα Συμπληρώματα Διατροφής και τα Μη Συνταγογραφούμενα Φάρμακα, με σκοπό την καλύτερη κατανόηση των ειδικών προβλέψεων που έχουν θεσπιστεί για τις συγκεκριμένες κατηγορίες, για offline και online επικοινωνίες. Ο ΕΦΕΧ, προωθώντας την διαφημιστική υπευθυνότητα των εταιρειών – μελών του, βρίσκεται σε στενή συνεργασία με το ΣΕΕ, η οποία αποδεικνύεται και από το Παράρτημα του Κώδικα Δεοντολογίας για τα Μη Συνταγογραφούμενα Φάρμακα, ο οποίος ψηφίστηκε από τη γενική συνέλευση του ΕΦΕΧ και υιοθετήθηκε από το Συμβούλιο το 2023, σε μια από κοινού προσπάθεια για την προώθηση της αυτορρύθμισης στη διαφήμιση αντίστοιχων προϊόντων. Η Compliance and Policy Director του ΣΕΕ ,Λήδα Χατζηνικολαΐδη δήλωσε:

«Θεωρούμε εξαιρετικά σημαντικό ότι, με σύμμαχο τον ΕΦΕΧ, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε σε εταιρείες – μέλη του για τη σημασία που έχει η σωστή εφαρμογή των κανόνων δεοντολογίας στη διαφήμιση και στο influencer marketing».

Ο Γενικός Διευθυντής του ΕΦΕΧ, Θωμάς Δόκιος δήλωσε σχετικά: «Ο εξ ορθολογισμός της διαφήμισης των προϊόντων ενδιαφέροντος του ΕΦΕΧ αποτελεί για εμάς προτεραιότητα και είμαστε πολύ χαρούμενοι που η συνεργασία που ξεκίνησε με το ΣΕΕ εδώ και ένα χρόνο, συνεχίζεται μέσω τον ειδικών εκπαιδευτικών workshops. Ευχαριστούμε το ΔΣ, τη διοίκηση και όλο το προσωπικό του ΣΕΕ για την οργάνωση των workshops και τη φιλοξενία».