Η Bayer Ελλάς δημοσιεύει το Impact Report 2024, έναν ολοκληρωμένο απολογισμό της προόδου της εταιρείας στους τομείς της Υγείας, της Γεωργίας και της Βιώσιμης Ανάπτυξης. Με σταθερή προσήλωση στο όραμα «Υγεία και Τροφή για όλους», η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στις δράσεις που βελτιώνουν την πρόσβαση στην καινοτομία, στηρίζουν τους εργαζόμενους και την κοινωνία, ενώ συμβάλλουν στη διαμόρφωση ενός βιώσιμου και περιβαλλοντικά υπεύθυνου μέλλοντος.
Παρά τις συνεχείς προκλήσεις, μεταξύ άλλων, την εντεινόμενη κλιματική κρίση και την επιδείνωση της παγκόσμιας επισιτιστικής ασφάλειας, η Bayer Ελλάς συνεχίζει να αναπτύσσει πρωτοβουλίες που ευθυγραμμίζονται με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, απαντώντας στις ανάγκες του σήμερα και επενδύοντας στις λύσεις του αύριο. H Βαyer στην Ελλάδα, λειτουργεί ως κόμβος έρευνας, καινοτομίας και κοινωνικής συνεισφοράς καθώς διευκολύνει την πρόσβαση σε νέες θεραπείες, βιώσιμες πρακτικές στη γεωργία και αναλαμβάνει πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανθεκτικότητα των τοπικών κοινοτήτων.
Το Impact Report, που εκπονήθηκε σε συνεργασία με την ελληνική startup Dataphoria, ακολουθεί το παγκόσμιο πλαίσιο βιωσιμότητας του Ομίλου Bayer και εστιάζει στους πυλώνες που βρίσκουν άμεση εφαρμογή στη χώρα μας. Σε αυτό το πλαίσιο, η Bayer Ελλάς έχει θέσει τους τομείς υψηλής προτεραιότητας για την Ελλάδα, που περιλαμβάνουν τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, την προώθηση της κλιματικής δράσης, την ανάπτυξη του φαρμακευτικού R&D και την υποστήριξη των εργαζομένων και της κοινωνίας. Η πρόοδος αποτυπώνεται με σαφείς και μετρήσιμους δείκτες, οι οποίοι παρακολουθούνται σταθερά ώστε να διασφαλίζεται η διαφάνεια και η αποτελεσματικότητα κάθε δράσης. Στον τομέα της Υγείας, η Bayer Ελλάς συνεχίζει να επενδύει στην έρευνα και στην καινοτομία.
Το 2024, περισσότεροι από 700 ασθενείς στην Ελλάδα συμμετείχαν σε κλινικές μελέτες σε 66 ιατρικά κέντρα, με συνολική επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ. Πρωτοβουλίες όπως η Radiology Academy Platform, τα Contrast Media Safety Trainings καθώς και οι εκπαιδεύσεις Πρώτων Βοηθειών συνέβαλαν στη συνεχή κατάρτιση των επαγγελματιών υγείας σε κρίσιμους τομείς και προκλήσεις, ενώ οι καμπάνιες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σχετικά με την πρόληψη, την έγκαιρη διάγνωση και την υπεύθυνη ενημέρωση έφτασαν σε περισσότερους από 3,5 εκατομμύρια ανθρώπους.
